Prázdniny

19.08.2008 13:22

Ahoj moji čtenáři. Asi se ptáte, jak si užívám prázdnin? Byl jsem skoro celý měsíc s paničkou a to se mi moc líbilo. Jezdili jsme na nejrůznější výlety do přírody a za mými psími kamarády.

Během měsíce se mi vyměnily skoro všechny zoubky, některé jsem snědl, ale také jsem myslel na paničku a nechal jsem ji 3 zoubky na památku, které má pečlivě schované.

Ještě pořád chodím do školky, kde se mi moc líbí. Je tam spousta pejsků a já jsem, jak utržený z řetězu a všechny proháním. Nejraději mám ve školce nejrůznější překážky, které zvládám na jedničku. Učím se chůzi u nohy .... je pravda, že to mi moc nejde, ale za pamlsek se snažím. Sedni, lehni, štěkni jsou povely, které mi jdou už od malička. Obraty se učím hůře, protože panička je také moc neumí. Povel ke mně je také jeden z mých problémů, vždy se podívám na paničku a myslím si, zda to myslí vážně, ale za malý úplatek vždy příjdu! Ale když panička zavolá Dasty piškotek ke mně, tak vždy doběhnu ... no jo, holt jsem bígl.

Tak se všichni mějte a užívejte si slunička.

 

 

Zpět