Na první jarní den mám přesně 1 rok

21.03.2009 21:16

Dnes jsem oslavil své první narozeniny, dostal jsem od paničky dortík, tak jsem ho raději hned snědl, aby se nezkazil. Chtěl jsem se s pánečkama rozdělit, ale nechtěli. Jen na mně koukali jak mi chutná. Zítra si půjdu pro další dárečky k babičce a dědovi, tak bude určitě nějaká dobrůtka.....mňam. Ale odpoledne to budu muset jít vyběhat, abych nebyl tlustý bígl.

 

Ještě jsem vám nepopsal své pocity s první výstavy. No, byly všelijaké. Ale ve své podstatě se mi tam líbilo, protože tam bylo strašně moc pejsků. V sobotu nás bylo v kruhu v mé třídě ( mladých )  asi 11 a já dostal výbornou, ale neumístil jsem se. No co, však to byla má první výstava. Ale v neděli už toho na mě bylo dost a ještě jsem si tam prochladl ocásek, tak mě nechtěl vůbec poslouchat. Ale za 2 dny jsem byl zase bíglík s ocáskem ve vrchu. Kvůli němu jsem dostal posudek ,,velmi dobrý". Páníčci mě přihlásili na výstavu do Ostravy, Prahy i Brna, když se mi na první výstavě líbilo.

Zpět