Jak bylo ve školce?

23.07.2008 15:30

Ahoj všichni. Tak jsem byl před 14ti dny ve školce a moc se mi tam líbilo. Snažil jsem se poslouchat, ale moc mi to nešlo, protože jsem se tam potkal s bráškem Bobeškem a sestřičkou Verunkou, tak jsem si zprvu myslel, že jsme tam jeli jen proto, abych si s němi pohrál. Vše jsem pečlivě sledoval i to, co jsme nemusel. Paní učitelka nás pak musela rozesadit, aby jsme na sebe s bráchou nekoukali a nepošťuchovali se. Minulý týden nám odpadla, protože paní učitelka byla nemocná. Ale v sobotu doufám, že už půjdu.

Pak jsme se šli ještě projít s kamarádkou Angii a hrozně jsme zmokli, takový déšť jsem ještě nezažil. Ale páníčci byli na vše připravení a hned jak jsme přišli k autu, tak mně zabalili do ručníku a osušili. Poprvé jsem si běhal sám po lese a snažil se přiběhnout na povel ke mně.

Zpět