Co nového od prázdnin ....

13.11.2008 15:16

Ahoj kamarádi. Co u mně nového...? Je toho spousta, protože už jsme na stránkách s pánečkama dlouho nebyli, tak začnu popořadě. Léto skončilo, což je velká škoda. Zjistil jsem, že mám hrozně rád sluníčko a vodu, tak se těším na příští rok, až pojedem někam za sluníčkem. Ale podzim je taky fajn. Hlavně se mi líbí všchno to listí, jak padá a já můžu honit všechny ty padající lístečky. Sv. Martina už bylo, ale sníh nenapadl, páničci se hrozně těší, jak budu na tu bílou peřinu reagovat. Obávají se, zda mi nebude zima, protože ví, jáký jsem rozmazlenec.

Zatím jsem se neúčastnil žádné výstavy, ale v příštím roce už se chystáme. Zatím jsem si byl několikrát obkouknout terén. Sestřička Kerynka už má několik výstav za sebou, a když jsme se viděli na výstavě v Brně, tak mi špitla do ouška, že se nemám čeho bát, že je to velká legrace. A já jsem pro každou legraci!

Budu se snažit přemluvit pánečka, aby nám zmenšil nějaké nové fotky, aby jste všichni viděli, jak jsem vyrostl. Mimochodem jsem se vážil tento týden a mám už 16,4 kg. No jo, už nejsem to malé mimčo jako před pár měsíci. Tak pa pa a pište mi, co by jste chtěli na mých stránkách vidět.

Zpět